NY BLOGG

GrinigGammalGubbe har fått vila. Här hittar du den nya bloggen Glad och Bitter

Kom ihåg att bokmärka den nya bloggen när du läst ;-)




03 december 2010

Så gick det några dagar...

...igen, och jag har inte skrivit.


Men jag har härdat ut i iskylan, och jag har arbetat. Bland annat har jag skrivit
en text som jag är ganska nöjd med, om kaoset på de svenska järnvägarna. Inte det "tågkaos" som kvällstidningarna och ibland även min egen redaktion ropar om, utan det kaos som råder på organisationens område; det närmast oöverblickbara.

Den heter "Men är det verkligen SJ:s fel...?" och hittas här.
Och det jag är nöjd med är inte texten iofs, den är inget under av stilistisk briljans, men att någon - dvs jag - tog sig före att försöka reda ut detta en liten smula.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar