NY BLOGG

GrinigGammalGubbe har fått vila. Här hittar du den nya bloggen Glad och Bitter

Kom ihåg att bokmärka den nya bloggen när du läst ;-)




18 januari 2011

An offer you cant refuse



Har fått ett underbart meddelande i inkorgen. Jag har vunnit ett pris.
Det är den spanska turistorganisationen, de där som tycker att vi skall skratta och vara glada eftersom vi är i Spanien, som har skickat den.
Jag har alltså vunnit ett pris, och det utan att ens ställa upp i någon tävling.
Det är bara inte riktigt säkert vilket av de fina priserna jag vunnit. De är
1. En resa till Spanien 2. En tapasmiddag för två 3. En årsförbrukning spansk olivolja
Ja, det finns ett fjärde pris också - taramtaram!
4. En säkerhetsnyckelbricka.

Bara att klicka på knappen som ger mig evighetsprenumeration på nyhetsbrev från spanska turistbyrån, och ett av de tre prisen, eller, ja, fyra då, är mitt.

Jag undrar så vilket det kan bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar