NY BLOGG

GrinigGammalGubbe har fått vila. Här hittar du den nya bloggen Glad och Bitter

Kom ihåg att bokmärka den nya bloggen när du läst ;-)




12 januari 2010

Fem år efter alla andra...

...har jag nu skaffat mig en blogg. När hypen har rullat vidare och vidare, kvittrande längs vägen.
Här tänker jag odla min grinighet, min misantropi, min rättshaverism och andra vackra egenskaper.
Att det mesta som bloggas är en tyst rop ut i det digitala intet oroar mig inte. Herregud, jag har publicerat dikter!

Kanske, kanske, kommer ett och annat inlägg också att tangera det politiska området. Kanske kommer kulturella frågor att beröras. Kanske kan ordet "historia" dyka upp.
Kanske kan någon idrottsklubb bli föremål för sym- eller antipatier.
Kanske kommer banala vardagserfarenheter att redovisas, och lika banala fraser att varieras en gång till. Eller inte ens varieras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar